Post by miteetadako on Feb 3, 2022 4:10:42 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dragons: Rise of Berk ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dragons: Rise of Berk IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code meer goud ▞▞▞
▞▞▞ Dragons: Rise of Berk 2022 version ▞▞▞
Goede afbeelding n veel tipe n soort draak
Het duurt lang om de dingen te krijgen die ik wil, maar ik vind het spel toch leuk.
leuk spel maar sinds twee dagen laadt hij niet meer
Ik hou van dit spel omdat het me iets te doen geeft en alle draken cool zijn, het zou een hogere ster zijn, maar het spel blijft op me crashen en ik stuur alleen mijn draken om te gaan trainen of materialen te verzamelen, ik hoop dat dit kan worden opgelost in de toekomst en de enige manier waarop u uw voortgang kunt opslaan, is als u deze verbindt met Facebook. Ik heb het gevoel dat als je ook Google Play had dat verbinding kon maken, ik geen probleem zou hebben om later terug te komen naar de game als ik me ooit zou vervelen
Dragons: Rise of Berk 4+. Train Your Dragons for Battle! Ludia. #134 in Family. 4.7 • 2.8K Ratings. Free; Offers In-App Purchases
Het is een leuk spel
Ключевые теги
Belachelijk spel, mijn dochter heeft plotseling 10,99 betaald. Ze zou een dagen proefperiode krijgen en daarna zou het aantal vanzelf uit gaan met de vraag van ze betaald door willen gaan. Geen proefperiode gekregen en direct 10,99 betaald hebben. Wat ik eigenlijk raar vind is daar ik na dit spel ging kijken en ik vind dat dit geheel spel gratis was. Dit klopt niet en we kunnen nergens het stop zetten. Maar echt niet dat ze 10,99 per maand gaat betaald!!!!!!
Super leuk spel... Ik had Toothless bijna bij level 100, alleen heb ik nu een nieuwe telefoon.... En moet nu helemaal opnieuw beginnen 😭
Persoonlijk vind ik dit een spel, maar de graphics zijn niet geweldig, niet verschrikkelijk, maar niet geweldig
ik vond dit spel oorspronkelijk leuk. het was leuk, een goede tijdverspilling, en zelfs de speciale valuta was gemakkelijk te krijgen. maar nu de httyd3-film uit is, ben ik hier erg boos over. het had een geweldige update kunnen zijn met een missie om de verborgen wereld te vinden, of een gevecht tegen Grimwald of wie dan ook. maar waarom moest je er een betaalde lidmaatschapsclub van maken? dat was een van de slechtste opties die je had kunnen doen. voeg alsjeblieft meer httyd3 toe aan het spel voordat het te laat is en iedereen zijn interesse verliest!
Het is een geweldig spel, maar de reden dat ik er vier plaatste, is dat toen ik tandeloos probeerde te sturen om een afschuwelijke zippleback te zoeken, het me in het schip van handelaar Johann nam, hoewel ik daar niet heen wilde, en toen ik tandeloos probeerde te sturen zoeken naar een van de dingen om de groene dood te krijgen. Het was een beetje een rommeltje, maar verder is het een heel leuk spel.
Ik heb een probleem hier. Dat wil zeggen dat het spel niet wordt geladen. Ik heb een gegevenspakket op volledige snelheid, maar er is nog steeds een fout. Ik heb vaak geprobeerd het spel te laden via mijn Facebook-account en als gast, maar het werkt niet. Het toont altijd "Verschrikkelijke verschrikkingen!......" Ik ben er ziek van en toch probeer ik het. Ik heb het ooit verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar niets werkt, los dit op.
Leuk spel maar sinds laatste update start hij niet meer op😢
MIJN EI WAS GEGAAN NADAT IK MIJN SPEL HEROPENDE 😭😭 het was van een evenement een soort vliegmerrie ik ben zo verdrietig en ik kan er niet naar zoeken ik had het op de laatste seconde !!
Leuk spel, maar misschien zet je de prijzen lager als echt geld. Ik bedoel, ik zag een draak voor $ 85 in echt geld en sommige upgrades zijn behoorlijk moeilijk te upgraden omdat ze zo veel kosten, dus het maakt het echt moeilijk
poep
Dit is vanaf gisteren gebeurd, en dat wil zeggen dat het internet niet werkt, ook al heb ik 2 geweldige netwerken geprobeerd en de telefoon opnieuw opgestart. Ik heb het zelfs opnieuw geïnstalleerd (sinds ik me heb aangemeld). Nog steeds niet laden. Ik weet niet zeker of het een storing is voor een paar mensen of dat het 'internet niet werkt' voor iedereen of voor alle Ludia-spellen. Het spel zelf is geweldig, ik kan het gewoon niet spelen.
Het spel is best leuk, maar het heeft zijn gebreken. Als ik bijvoorbeeld in braw ga of een evenement, crasht het spel en het uithoudingsvermogen dat ik heb gebruikt is er niet meer, dan gefrustreerd log ik weer in en betaal ik wat runen voor extra uithoudingsvermogen en dan gebeurt het opnieuw. Los dit probleem op, want het spel kan niet op deze manier worden gespeeld!
Het irriteert me echt hoe moeilijk de handschoen is, repareer dat alsjeblieft
heel erg leuk
Ik ben alles kwijt, mijn einde is mijn hele account kwijt
het downloaden van hoofdstuk 101 blijft mislukken
Eerst moet heel lang wachten tot het spel begint is, daarna moet je wachten tot de app geladen is en daarna reageert de app niet meer....... Jammer!! Ik had er meer van verwacht.
Het is een goede game, maar een paar problemen, ik betaalde voor het lidmaatschap voor de lichte woede, maar toen ik naar de app ging, was deze er niet en ik annuleerde geen enkele aankoop, zelfs niet toen ik hem opnieuw installeerde
Gewoon P
Grafisch en ontwerp is goed Maar moet voor elk evenement downloaden en de prijs betalen laten maken. De vereiste gegevens gedownload bij benging en opnieuw voor elke keer dat we extra informatie moeten downloaden En het kan de speler beïnvloeden en de interesse in de games verliezen
Het werkt niet als het spel laadt, er is geen eiland, alles is onoverwinnelijk. Plz dit oplossen
Eerlijk gezegd ben ik hierin teleurgesteld. Vóór alle updates was het geweldig. Eenvoudig en leuk om op de achtergrond te draaien. Nu zijn er zoveel bugs dat het bijna onspeelbaar is, vooral met degene die de voortgang verwijdert. Dit spel is het downloaden niet meer waard. Rust zacht al die premium draken die ik heb.
Ik geniet van het spel, maar kan er een gemakkelijkere gratis manier zijn om runen te krijgen. Voeg toe of ik maak een beoordeling van 1 ster
👌